رایو جوان

ما با شما و صدای قلبمون شنیده میشویم !

رایو جوان

ما با شما و صدای قلبمون شنیده میشویم !

آخرین مطالب
پیوندها

اینجا شب نیست بامداد یکشنبه 27 اردیبهشت

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

مردم خوبم سلام بر شما 

امشب هم با یه برنامه برای خود شما مهمونتون هستیم 

موضوع : جوان و ارتباطات 

تهیه کننده : مجتبی حسنی 

گویندگان : سیاوش عقدایی و حسن خلقت دوست 

.

از این هفته اتفاقات جدید خواهد افتاد 

از همینجا پیگیری کنید همینجا اعلام خواهیم کرد 

در اینستاگرام هم نظر سنجی داریم 

.

Fatemebakhshi88

.

  

ممنون از همراهی صمیمانه شما دوستان 

.


سوال برنامه

شما چطور خودتون رو تو فضای مجازی معرفی میکنید؟

1_ همون طوری که هستید

2_ یه آدم هنرمند و روشنفکر

3_ یه چهره مشهور و پولدار

  • ۹۴/۰۲/۲۶
  • فاطمه بخشی

نظرات (۹)

گزینه دو.....
ایتم مسئولتون رو دوس دارم خیلی عالیه عمو منصووور 
پاسخ:
سلام و ممنون از حضورتون 
سلام گزینه 1 بهتره خودم باشم تا ضربه نخورم تو فضای مجازی ضربه ها بزرگتر از دنیای واقعیه 
پاسخ:
سلام و ممنونم از نظرتون .. بله درسته
گزینه یک و دو 
اقا دستتون درست برنامتون بیسته
پاسخ:
سلام .. ممنون از همراهی تون 
سلام گزینه 1 
اون تیکه هایی که سیاوش گفت رو خیلی دوس داشتم نکاتی رو گفت که نمیدونستم دستتون درد نکنه
پاسخ:
سلام .. ممنون از دقتتون به برنامه اینکه شنونده راضی باشه یعنی ما تونستیم کارمون رو انجام بدیم
سلام خانوم بخشی ممنون به موقع اطلاع رسانی کردین این بهتر بود چون قبل لز برنامه گفتین امادگی داشتیم برای شنیدن 
گزینه ی 1 بهتره چون من یک بار ضرر دیدم از اون موقع تصمیم گرفتم فقط خودم باشم
پاسخ:
سلام جناب.. خواهش میکنم ممنون از شما و همراهی تون .. انشالله که تجربه های تلخ تکرار نشه
سلام امشب برنامه تون خیلی متفاوت بود خیلی دوسش داشتم بحثش به جنجال کشنده است دمتون گرم 
پاسخ:
سلام .. دم شما گرم باشه ..شما هستین که ما هستیم .. سپاس
سلام بانوبخشی عزیز
من نمیدونستم وقتی سایت خارجی باز میکنیم ارز از کشور خارج میشه 
زنده باشید عالی بودین 
پاسخ:
سلام بانو.. اگر هر روز به یادگیریمون اضافه نشه که زندگی مون بیهودست .. ممنون از شما 
توروخدا هفته بعدم این موضوع باشه من خودم معتاد اینترنتم 
و شاید صدتا پیج دارم و گزینه 3 صادقه در من من خودم نیستم هیچ جا خودنو گم کردم 
پاسخ:
سلام . ممنون که همراه برنامه خودتون هستین.. مرسی از این همه صداقت :)
درود برشما که صادقانه گفتین
سلام انصافا برنامه دیشب خیلی خوب بود دستتوت درد نکنه دیشب حس خوبی از برنامه گرفتم درود برهمگی
پاسخ:
سلام ممنون از شما ماهم از این استقبال شما انرژی میگیریم.. درود و سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی