رایو جوان

ما با شما و صدای قلبمون شنیده میشویم !

رایو جوان

ما با شما و صدای قلبمون شنیده میشویم !

آخرین مطالب
پیوندها

اینجا شب نیست

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ

سلام وقت بخیر

دوباره بازگشت!

این بامداد با اینجا شب نیست 2 

به تهیه کنندگی : مجتبی حسنی

گویندگان : سیاوش عقدایی و حسن خلقت دوست 

با موضوع : 

دخل و خرج 

و سوال نظر سنجی که هر هفته جایزه نفیس داریم : 

1- چون درآومدشون کمه!

2- چون مدیریت ندارند!

.

قابل توجه دوستان که فقط عدد گزینه رو به سامانه

پیامکی 30000881 بفرستید !

ایام بکام 


  • ۹۴/۰۲/۲۰
  • فاطمه بخشی

نظرات (۱۳)

اقا چرا وبلاگ نبود؟
من الان رسیدم به برنامه موضوعتون رو دوس دارم خدایی من میگم جفتشم مهمه من نه درامدم خوبه نه مدیریتم.. کاش یه راهکارم بدینا
راستی کارتون درسته دوستون دارم .. این  سیاوش عقدایی همون سیاوش عقدایی شبکه دانشه؟
پاسخ:
سلام . حذف شده بود دوباره اومدیم :) 
ممنون از شما هدف رضایت مخاطبه .. 
بله همون آقای عقدایی هستن
  • جعفرزاده مینا
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلااااااااااام 
    گزینه دوووووو اقا من هرکاری میکنم نمیتونم مدیریت کنم فقط شارژ اینترنت و تلفن همراه
    خجالت کشیدم واقعااا
    **** ****** *** **** ******** صداشون خیلی قویه من دو هفته است که برنامه رو میشنوم ار هفته پیش تا الان داشتم لحظه شماری میکردم که بیاید دوباره 
    راستی خانم بخشی یه سوال : شما همون نویسنده دانشگاهه زندگی دیگه؟'
    پاسخ:
    سلام بر شما .. ممنون از اینکه همراه برنامه هستین و بودنتون باعث دلگرمیه
    بله خودشم :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام به همه خسته نباشید کاش یه فیلم از برنامه بذارین خیلی دلم میخواد این دوتا صدارو موقع حرف زدن ببینم و مجتبی رو .. دارم میشنوم .. اومدم بگم دمتون گرم برخلاف یه شبایی ببجای داد زدن و بدون محتوا بودن برنامه چیزی واسه گفتن دارید تا هرجا که باشید هستم 
    ** **** *** ****** **** ***** ****
    شب خوبی داشته باشید ممنون که شب خوبی رو برامون میسازید
    پاسخ:
    سلام همه اینجا شب نیستی ها به شما.
    سعی میکنیم اینکارو هم انجام بدیم ممنون از پیشنهادتون ..
    سپاس از اینکه همراهمون هستین ..
    اینجا شب نیست لحظه های خوبی رو براتون آرزو داره..
    سلااااااام  دمتون گرم متفاووووووت مثل همیشه 
    این برنامه مثل همیشه واس ماااااااس باید بگم دوباره یا بسهههه؟
    فقط واااااااس مااااااااس
    پاسخ:
    سلاااااااام بلند بالا به شما .
    سپاس گزار مهر شماییم .. 
  • علیرضا قهرودی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام به اینجا شب نیستی ها
    دیشب اومدم دیدم نیستین رفتم چی شده بود ؟
    خدایی من مجتبی رو ببینم دستشو به گرمی میفشارم کل برنامه هاشو دنبال میکنم رادیو جوان یدووووونه داره مجتبی حسنی داداش مجتبی گل خودمونی محتوای برنامه اتو دوس دارم **** ** **** *** **** ***** ** ***** ***** ** ****** **** **** **** ****** ***** *** ***** ** **** *** **** ** ****** **** ****** **** **** ** ** ****
    پاسخ:
    سلام اینجا شب نیستی ها به شما..
    وبلاگ متاسفانه حذف شده بود دوباره از نو ساختیمش ..:)
    ممنونیم از شما..آقای حسنی هم دست شمارو به گرمی میفشارند :)

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ** *** *** ***** ****** *** ***** ** ***** **** ** ***** **** ******* ****** ** **** **** ****** ******
    پاسخ:
    سلام و ممنون بابت نظرتون
    سلام حال و احوالتون؟ من یه خواهش دارم توروخدا به گوش مردم برسونین من موقع ازدواج مهریه همسرمو 1300 تا سکه قبول کردم چون فکر میکردم واسه زندگی میخوام زن بگیرم الان بعد از دوسال همسرم طلاق گرفته و مهریه شو گذاشته اجرا 
    ندارم  پولشو ندارم این همه مهریه رو بدم توروخدا موقع ازدواج مهریه بالای 100 تا رو دفتر خونه هاهم قبول نکنن اصلا غدغن کنن مثل من بدبخت نشن بعدم من مادرم ام اس داره من حقوقم کفاف زندگی رو نمیده اینم از مهریه! توروخدا بگین به مردم دارم میسوزم از درد
    پاسخ:
    سلام آقای پرویزی ..انشالله که مشکل شما و دیگر جوانانی که درگیر چنان مشکلاتی هستن حل بشه .. ممنون از اینکه همراه برنامه هستین ..
    خدا بزرگه توکل بخدا ..
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام به همه تون برو بچه های اینحا شب نیست و رادیو جوان
    یادمه ***** **** ** **** **** ** **** **** ** *** ****** حالا که شما دارین دوباره درباره مشکلات جوونا حرف میزنید از این بخشم استفاده کنید باز هم مردم رو به چالش بکشید .
    موفق باشید باآرزوی بهتربن ها
    پاسخ:
    سلام رفقای اینجا شب نیست و رادیو جوان به شما .. 
    ممنون از اینکه انقدر دقیق پیگیر برنامه ها هستین ..و بابت پیشنهادتون حتما چیزی براش در نظر گرفته شده..اما ما از تکرار دوریم و سعی به تازه بودن داریم 
    بازهم ممنون .. پاینده باشید
    سلاملکم 
    اقااااا عااااالی بوووووود انتخاب موسیقی 20000000!!!!! 
    نصفه شبی خواب از سرم پرید خخخخ 
    خداقوت مثل همیشه لایق شنیدنه برنامه تون
    پاسخ:
    سلاااااملکم.. 
    سپاس گزار ممهر شماییم .. ممنون 
    هدف اینه تا ساعت 2 بامداد خواب بی خواب :) 
    ممنون که همراهمون هستین
    سلام ...
    چه خوب بودن این بچه ها من اولین برنامه رو شنیدم امشب...
    اااااااااا اینی که الان داره تو ذره بین حرف میرنه همون گوینده شما نیس؟؟؟؟ خیلی شبیه هااااا دست مجتبی حسنی و همگی شما درد نکنه بعد از سالها دوباره شنیدم برنامه ای از جوان رو بدلم نشست ..باسوادین بزن کف قشنگه رووووووو!!
    پاسخ:
    سلام و خداروشکر که بعد از مدتهادوباره شنیدین امیدواریم از هفته های بعد هم بشنوید ..ما شما و تمام دوستان رو دعوت به شنیدن میکنیم ...
    بله گوینده ذره بین جناب عقدایی گوینده شب 2 هستن .. 
    ممنون از انرژی مثبتتون !
    مجدد سلام .. اهان پس حذف شده بود میگم اخه من اومدم چند روز قبل همه چی بود ولی دو روزی بود که نشون نمیداد..به هرحال ممنون که بخاطر ما شنونده ها برگشتین میدونم خیلی سخته در مقابل این همه طوفان نظرات دووم آوردن ولی ممنونم از شما به شخصه 
    برقرار باشید خواهر خوبم .. ادب و احترام شما باعث جذب شنونده شده خواهر خودم یکی از نمونه های بارزش  درود بر شرف شما .

    پاسخ:
    سلام برشما.. بله حذف شده بودیم ! 
    ممنون از شما لطفتون مستدام .. 
    انشالله که در مقابل خدای خودمون رو سفید باشیم ..سپاسگزار مهر شما و خواهر بزرگوارتون هستم . زنده باشید 
  • جعفرزاده مینا
  • سلام خانم بخشی عزیز..
    استاد عزیزم حالتون خوبه؟ خیلی خوشحالم که جایی برای صحبت با شما پیدا کردم شاید باورتون نشه اما نوع حرف زدن شمارو خیلی دوست دارم و خیلیم ازتون تقلید کردم سعی دارم مثل شما با ادب و کمالات حرف بزنم امیدوارم بتونم .. این آرامشتون تو جواب دادن به کامنتا خیلی برام قابل ستایشه .. خیلی دوستون دارم 
    پاسخ:
    سلام خانم جعفرزاده عزیز..
    استاد؟ نه خواهش میکنم من خودم شاگردی میکنم ..!
    یک دنیا ممنونم از محبتتون خوبی از شماست که منه حقیر رو اینطور میبینید ..
    زنده باشید بانوی مهر ارادتمند قلب پر مهرتون هستم  .. 
    برقرار و سبز باشید 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام. من محبی هشتم برنده جایزه ی گرند پریکس اختراع در ITEX 2006. ****** *** *** ****** ** ** ****** ***** ***** ******** ******* ****** ** *** ***** *** **** ** **** ***** ** ***** *** * ** ****** ** **** ***** ***** *** **** ******** ***** ** ***** **** *** ** ** **** *** *** ***** ** ** **** **** *** ** **** **** ** ** ***** **** ***** ** ** ***** ** ******
    پاسخ:
    سلام اقای محبی بله همون شخص هستن .. منتخب خوارزمی .. 
    ایشون از ابتدا در همین کار بودن و عشق کاریشون هستش .. جوان ایرانی باید دانشمند باشه شعار جدید شبکه جوان و ایشون هستن بنابراین بودنشون اصلا جای تعجب نداره.. از شما که برنده جایزه گرندپریکس شدین بعید هستش این ادبیات ایشون برای هر کارشون دلیل داشتن هرجا که دعوت شد نباید رفت ..انشالله شما دعوت شدید برید .. یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی